Cechy
Siła - decyduje o sile naszej postaci, oraz zwiększa atak bronią ręczną. Pozwala twojej postaci np. podnieść coś ciężkiego, powalić na ziemię przeciwnika i wiele innych
Percepcja - zwiększa czułość naszych zmysłów, polepsza widoczność i zwiększa szanse na trafienie celu. Zwiększa również szansę, że nasza postać coś dojrzy oraz coś znajdzie
Zręczność - określa gibkość naszej postaci, jej zdolności ruchowe. Pomaga robić uniki, szybciej sięgać po broń i ją przeładować
Wytrzymałość - odporność na obrażenia. Postać z wyższą odpornością wytrzyma dłużej zanim da się zabić
Wytrwałość - odporność na ataki psychiczne, na upicie i zmęczenie. Im wyższa wytrwałość tym np. dłużej możemy biegać zanim się zmęczymy
Inteligencja - zwiększa szybkość uczenia się
Umiejętności
Prowadzenie - kierowanie pojazdami. Dzięki tej zdolności mamy mniejszą szansę że wypadniemy z trasy, walniemy w drzewo lub ulegniemy wypadkowi. Odpowiada za nią inteligencja i percepcja
Pływanie - zdolność do poruszania się w wodzie. Pozwala pływać szybciej, wstrzymywać oddech na dłużej i nurkować głębiej. Odpowiada za nią siła, zręczność i wytrwałość
Leczenie - trudna technika leczenia ran. Niestety stosować można ją na sobie tylko jeśli jest się bardzo doświadczonym. Pozwala chociaż częściowo zmniejszyć rany przyjaciół. Odpowiada za nią inteligencja i w mniejszym stopniu zręczność
Skradanie - zdolność do cichego poruszania się. Pozwala podejść niezauważenie do wroga. Odpowiada za nią inteligencja i zręczność
Kamuflaż - ukrywanie się. Dzięki tej zdolności można się schować np. na gałęzi, w cieniu lub w samochodzie. Odpowiada za nią inteligencja, percepcja i czasami zręczność
Statystyki
Zasięg (broń miotana) = (aerodynamika + siła - waga)*2m [do dopracowania]
Atak (broń ręczna) = obrażenia broni + siła
Celność (broń miotana) w procentach = aerodynamika*zręczność
HP = 10 startowe + wytrzymałość*2
Udźwig = 15 kg startowe + siła*5kg
Exp = PZ + inteligencja
Offline